ورود به بخش تعمیرات و نگهداری بهشت آیین
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
معرفی مجتمع آزمایشگاهی بهشت آیین
اولين اقدامات شامل تامين فضاي آزمايشگاهي و تجهيزات براي تاسيس مجتمع آزمايشگاهي بهشت آيين در سال 1383 انجام گرديد. در سال 1384 مديريت مجتمع، توانست مجوزهاي مختلف را اخذ نمايد و ضمن استقرار نظام مديريت كيفيت بر مبناي استاندارد ISO 17025 در فاز اول توسعه خود در غالب 4 بخش آزمايشگاهي در فضايي با مساحت 130 مترمربع راه اندازي گرديد. رشد و توسعه سريع فعاليت هاي مجتمع با برنامه ريزي مديريت و زحمات همكاران سبب گرديد محدوديت هاي فضاي آزمايشگاهي بعنوان مانعي بر سر راه ظاهر گردد. بنابر اين ضرورت تامين فضاي لازم ما را بر آن داشت تا به فضاي بزرگتري براي اجراي برنامه هاي پيش رو بيانديشيم. اهميت مراجعه و رفت و آمد در شهر شلوغي چون تهران ما را بر آن داشت كه دقت زيادي در انتخاب محل توسعه مجتمع بكار ببريم تا راحتي و آسايش مراجعه كنندگان (كه يكي ازاولويت هاي ما مي باشد) از ابتدا چون چراغي پيش روي ما باشد.
فاز دوم  مجتمع در فضايي با مساحت 300 مترمربع در بلوار مرزداران در سال 1385 افتتاح گرديد. درحال حاضر اين مجتمع آزمايشگاهي با بهره گيري از 15 نفر پرسنل متخصص با مدارک دكتراي تخصصی (PhD)، كارشناسي ارشد و كارشناسي در زمينه هاي علوم مختلف مربوطه و به پشتوانه تجهيزات پيشرفته و به روز خود، در مجموعه اي شامل يازده بخش آزمايشگاهي (در تمامي علوم و تخصص هاي مورد نياز) در زمينه كنترل كيفي مواد غذائي، داروئي، آرايشي و بهداشتي فعاليت نمايد. ديگر فعاليت مهم مجتمع آزمايشگاهي بهشت آيين در زمينه انجام پرو‍ژه هاي كاربردي و توليد دانش فني ياريگر صنعتگران و پ‍‍‍ژوهشگران بوده و نتايج درخشاني در اين زمينه بدست آورده و در اختيار متقاضيان قرار داده است. 
همچنين ارايه خدمات مشاوره ايي در زمينه هاي مختلف براي توليد كنندگان، وارد كنندگان و صادر كنندگان  از ديگر خدمات ما مي باشد كه در بخش مربوطه اهم خدمات قابل ارائه به تفضيل اشاره شده است. در نظر سنجي هاي بعمل آمده از مراجعه كنندگان سهولت دسترسي بعنوان يكي از مزاياي اين مجتمع عنوان شده است.مجتمع آزمايشگاهي بهشت آئين از بدو فعاليت خود، فراهم نمودن بالاترين امكانات و توان تخصصي ممكنه در دنياي علمي امروز را در حوزه كنترل كيفي محصولات غذائي، داروئي، آرايشي و بهداشتي را بعنوان يكي از اهداف خود تبيين نموده و تمامي تلاش خود را جهت نيل به اين مهم بكار برد. برنامه ريزي مديريت مجتمع در كنار همكاري دلسوزانه و مبتني بر دانش همكاران متخصص و با تجربه ما منجر گرديد كه اين مجتمع در حال حاضر بزرگترين و گسترده ترين مجموعم كنترل كيفي غير دولتي كشور عزيزمان ايران باشد و در غالب يازده آزمايشگاه تخصصي مستقل در خدمت هم ميهنان و نيز در مواردي مشتريان خارجي باشد.
اخبار و مقالات
برگزاری دوره آموزشی ردیابی مواد غذایی تراریخته
دوره تخصصی ویژه ایمنی، پیشگیری و مقابله با حریق در آزمایشگاهها
شمارش سلول ها یا کلنی کانت یکی از فرآیندهای متعدد در زیست شناسی می باشد که در عمل تعدلد سلول ها در حجم مشخص شمارش می شود. هنگامی که تعداد سلول ها در یک حجم مشخص شمارش می شود، از این طریق می توان به غلظت سلول ها دست یافت. 
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت نزد مجتمع آزمایشگاهی بهشت آیین ( مابا ) محفوظ می باشد .
طراحی سایت : ایران طراح